Фастівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5

Ви є тут

Сторінка шкільного психолога

Первинні вкладки

Візитка

 

Прізвище, ім’я, по батькові: Загайнова Тетяна Андріївна

  Освіта: Вища, магістр

 Фах. Практичний психолог.

 Місце роботи: Фастівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

 Посада. З якого року в даній школі: Практичний психолог з 2015 року.

 Проблема, над якою працюю«Психологічна діагностика та корекція дітей схильних до девіантної поведінки»

Графік роботи практичного психолога

Фастівської ЗОШ I-III ст. №5

Загайнової Тетяни Андріївни

 

 

Дні тижня

 

Інтервали робочого часу

Середа

9.00-13.00

Індивідуальна психодіагностика, групова психодіагностика.

Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота з учнями (індивідуальна і групова).

 

13.00-17.00

Оформлення документації;

Робота в бібліотеці.

Підготовка до корекційних занять, тренінгів.

 

 

Четвер

 

Методичний день. Участь у семінарах-практикумах, тематичних засіданнях та засіданнях інтервізійних груп психологічної служби міста.Супервізійна допомога. Робота з методичною літературою.

 

 

 

П’ятниця

 

11.00-17.00

День консультацій.

Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота з учнями (індивідуальна і групова).

 

 

17.00 – 19.00

Оформлення документації, робота на ПК. Підготовка до корекційних занять, тренінгів.

 

 

 

 

План

роботи практичного психолога

Фастівської ЗОШ I-III ст. №5

Загайнової Тетяни Андріївни

на 2018/2019 н.р.

 

Діяльність практичного психолога ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 в 2017/2018 н.р. здійснювалася у наступних напрямках:

  • збереження та зміцнення психічного здоров'я учасників навчально-виховного процесу;

  • профілактика асоціальних явищ у першокласників (труднощів у адаптації, порушень в поведінці);

  • адаптація учнів в навчальному середовищі;

  • формування психологічної готовності учасників навчально-виховного процесу до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами  та психологічний супровід навчально-виховного процесу в умовах інклюзивної освіти;

  • сприяння підвищенню самооцінки школяра;

  • психологічний супровід адаптації учнів 1-х та 5-х класів;

  • психологічний супровід професійного самовизначення учнів випускних класів;

  • психологічний супровід учнів випускних класів під час ДПА та ЗНО;

  • профілактика суїцидальної поведінки;

  • психологічна просвіта та консультування педпрацівників з актуальних питань навчально-виховного процесу;

  • психологічна просвіта батьків з питань розвитку та адаптації дитини до умов навчального середовища;

  • створення в школі сприятливого психологічного клімату, який визначається продуктивним спілкуванням дитини і дорослого, дитини і однолітка;

  • психологічний супровід учнів, які навчаються за проектом «Розумники»;

  • власне професійне самовдосконалення;

 

У своїй діяльності психолог керувалася Конституцією України, Декларацією Прав людини, Конвенцією про права дитини та вимогами Етичного кодексу психолога.

У 2018-2019 н. р. основною проблемою методичного об’єднання працівників психологічної служби міста є: : «Психологічне забезпечення педагогічного процесу в навчальних закладах міста, спрямоване на реалізацію Концепції Нової української школи».

 

Методична проблема школи : «Впровадження новітніх педагогічних технологій креативної освіти для розвитку інноваційної особистості».

Враховуючи методичну проблему психологічної служби міста, керуючись напрямком методичної проблеми школи, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 буде продовжувати працювати над проблемою:

«Психологічний супровід у процесі формування соціальної компетентності особистості підлітка»

В 2018/2019 навчальному році діяльність психолога ЗОШ № 5 буде спрямована на реалізацію наступних напрямків роботи:

1. Організаційно-методична робота:

- підготовка корекційно-розвивальних, превентивних програм;

- підготовка психодіагностичного інструментарію;

- участь у семінарах-практикумах, науково-практичних

конференціях, засіданнях творчих груп;

- підготовка інформації для стендів, шкільних куточків.

2. Робота з дітьми:

  • психолого-педагогічний супровід учнів, які проходили етапи адаптування до шкільного навчання (1-і класи) та в зв’язку з переходом з початкової до середньої ланки навчання (5-і класи);

  • психолого-педагогічна підтримка учнів в подоланні особистісної дезадаптації підліткового періоду (7-8 кл), а також в професійному самовизначенні старшокласників школи (9,11 кл.);

  • діагностика і корекція дезадаптованих учнів;

  • робота з дітьми, які мають посттравматичні стресові розлади;

  • робота з обдарованими дітьми;

  • психологічний супровід правовиховної роботи;

  • психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

  • психологічний супровід професійного самовизначення учнів випускних класів;

  • психологічна допомога сім’ям вимушених переселенців;

  • психологічна робота з дітьми в період проведення АТО в Україні;

  • психологічна підготовка учасників навчально-виховного процесу до іспитів, ЗНО;

  • профілактика шкідливих звичок та пропаганда здорового способу життя;

  • профілактика торгівлі людьми;

  • профілактика суїцидальних намірів;

  • профілактика проявів булінгу та кібербулінгу;

  • профілактика насильства, жорстокого поводження з дітьми;

  • робота з дітьми, які потрапили у складні життєві обставини, учнями з девіантною поведінкою;

  • підвищення психологічної культури учнів, батьків, педагогічних працівників;

  • створення умов для саморозвитку та саморозкриття учнів;

3. Робота з педагогічним колективом:

  • Участь у педагогічних радах;

  • Участь у засіданнях методичних об’єднань;

  • Проведення тренінгів, семінарів, круглих столів для педагогічних працівників;

  • Надання психологічних консультацій педагогам.

4. Робота з батьками:

  • Виступи на батьківських зборах, проведення батьківського лекторію, тренінгів;

  • Надання психологічних консультацій батькам;

  • Підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу – учнів, вчителів, батьків.

 

п/п

Заходи

Ким проводиться

 

Термін виконання

п/п

Заходи

Ким проводиться

(місце)

Термін виконання

Вересень

1.1.

Постійно діючий майстер-клас «Метафора як інструмент роботи практичного психолога»

Використання МАК у роботі психолога.

Психолог-майстер Бутмарчук С.В.

13.09.2018

 

1.2

Постійно діючий семінар-практикум для молодих спеціалістів

Технологія організації і проведення консультативної бесіди. Етичні аспекти консультативної діяльності.

Керівник:

Лисенко О.А.

20.09.2018

 

1.3

Вивчення запиту від класних керівників, формування корекційно-розвивальних груп учнів школи

ЗОШ

Протягом

місяця

1.4

Уточнення інформації про дітей з особливими освітніми потребами, які знаходяться на індивідуальній та інклюзивній формі навчання. Діагностика.Оформлення інд. карток

ЗОШ

Протягом місяця

2.2

Психологічний супровід учнів 1-х класів

Психологічне дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфери першокласників (діагностика учнів)

Психологічне супроводження учнів, які мають ознаки дезадаптації

Спостереження за поведінкою учнів на уроках, стилем їхніх взаємин з учителем і однокласниками

Індивідуальна корекція пізнавальних психічних процесів першокласників, які мають ускладнення в шкільному житті

ЗОШ

Протягом місяця

3.1.

Психологічне консультування педагогічних працівників з проблем:

«Про причини труднощів адаптації і шляхи

взаємодії у їх подоланні»

ЗОШ

Протягом місяця

4.1.

Індивідуальні консультації батькам учнів 1-х класів з метою подолання труднощів адаптації до нових умов навчання та виховання

ЗОШ

Протягом місяця

4.2.

Індивідуальне консультування бать

ків, надання рекомендацій в зв`язку з порушенням поведінки та виникненням проблем у вихованні дітей

ЗОШ

Протягом року

4.3.

Виступ на батьківських зборах

«Перші кроки до школи»

(батьки учнів 1-х класів)

 

ЗОШ

III-IV

тиждень

Жовтень

1.1.

Постійно діючий семінар-практикум для молодих спеціалістів

Вибір психодіагностичного інструментарію для роботи з дітьми і батьками

Керівник:

Лисенко О.А.

11.10.2018

 

1.2.

Навчальний семінар «Психолого-педагогічний супровід профорієнтаційної роботи в закладі освіти»

 

Загайнова Т. А.

Лисенко О. А.

 

18.10.2018

 

1.3.

Засідання інтервізійної групи «Шкільна медіація: ефективне вирішення конфліктів у закладах освіти»

Формування навичок конструктивної взаємодії та толерантності у стосунках педагогів та сучасних батьків

Костецька Н. М.

 

25.10.2018

 

2.1.

Діагностика рівня адаптованості учнів 5-х класів до навчання середній ланці школи

(визначення інтелектуального потенціалу учнів, дослідження мотивацій навчання, особистісної адаптованості, соціометрія)

ЗОШ

І-ІІ тиждень

2.2.

Індивідуальні корекційні заняття з учнями 5-х класів, які мають ознаки дезадаптації

ЗОШ

Протягом місяця

2.3.

Оформлення діагностичних карток на дітей, що потрапили в складні життєві обставини та дітей, батьки яких були задіяні в зоні АТО; дітей вимушено переселених

ЗОШ

Протягом місяця

2.4.

Психологічний супровід учнів з ООП

Проведення психокорекційної роботи з учнями з ООП згідно ІПР

Вивчення соціально-психологічного клімату в колективі та статусу дитини з ООП в класі

Участь в батьківських зборах з питань розкриття концепції розвитку інклюзивної освіти

Проведення тренінгових занять з учнями з питань толерантного відношення до учнів з ООП

Проведення моніторингу рівня адаптованості учнів з ООП, адаптації ІПР та індивідуальної корекційно-розвиткової програми

ЗОШ

Протягом року

3.1.

Консультації класним керівникам за результатами діагностики шкільної адаптованості учнів 5-х класів

ЗОШ

ІІІ-ІV тиждень

3.2.

Виступ на педагогічній раді «Вивчення стану адаптації  учнів  5-х класів до навчання в основній  школі »

ЗОШ

ІV тиждень

3.3.

Тренінг для вчителів «Психологічна допомога дітям з особливими освітніми проблемами»

З0Ш

ІV тиждень

4.1.

Виступ на батьківських зборах у 5-х кл.

«Пройдемо  адаптацію  успішно»

ЗОШ

III

тиждень

4.2.

Індивідуальні психологічні консультації батькам учнів (на запит)

ЗОШ

Протягом місяця

Листопад

1.1.

Майстер-класи

Використання балансирів у роботі практичного психолога з дітьми з ООП

Підгурська С. Я.

 

8.11.2018

 

1.2

Постійно діючий майстер-клас «Метафора як інструмент роботи практичного психолога»

Роль притч у психологічному консультуванні батьків

Психолог-майстер Бутмарчук С.В.

15.11.2018

 

1.3

Постійно діючий семінар-практикум для молодих спеціалістів

Активні форми копінг-стратегій у подоланні стресів

Керівник:

Лисенко О.А

22.11.2018

 

2.1.

Дослідження особливостей розвитку особистості обдарованих дітей:

інтелектуальних творчих здібностей; статусу в колективі;

якостей особистості.

 

 

 

 

ЗОШ

II-III

тиждень

2.2.

Діагностика дітей “групи ризику”:

а) Визначення акцентуацій характеру (Шмішека);

б) Методика діагностики агресивності (А. Басса, А. Даркі);

в) виявлення рівня тривожності (Філіпса)

ЗОШ

IV

тиждень

2.3.

Корекційно-розвивальні заняття з учнями 5 класу з метою подолання дезадаптованості за програмою «Школа адаптації п’ятикласника »

ЗОШ

Протягом місяця

2.4.

Корекційно-розвивальні заняття з першокласниками за КРП «Адаптація першокласників до навчання в школі»

ЗОШ

Протягом

місяця

2.5.

Тренінгове заняття для учнів 7-8-х класів «Правила безконфліктного спілкування»

ЗОШ

II

тиждень

2.6

Тренінгові заняття з учнями 9-х класів «Твоє життя твій вибір»

(профілактика шкідливих звичок)

ЗОШ

III- IV

тиждень

2.7.

Психологічний супровід учнів, що знаходяться на індивідуальній формі навчання

ЗОШ

Протягом року

3.1.

Тренінг для класних керівників паралелей 5-9 класів «Конфлікти між учителями та учнями, способи їх розв’язання»

ЗОШ

І тиждень

3.2

Презентація ШСРК для педагогічного колективу

ЗОШ

I

тиждень

4.1.

Тестування батьків «Позиції виховання батьків стосовно дітей»

ЗОШ

III

тиждень

4.2.

Виступ перед батьками 6-7 класів

«Сім’я – простір без насильства»

ЗОШ

IV

тиждень

4.3.

Індивідуальні психологічні консультації учням і батькам

ЗОШ

Протягом місяця

Грудень

1.1.

Інтерактивно-рефлексійний семінар «Позитивне мислення як шлях до емоційної компетентності педагога . Ефективні форми та методи вирішення конфліктних ситуацій у закладі освіти»

Семищук О. Г., Авраменко Є. О.

13.12.2018

1.2

Засідання інтервізійної групи «Шкільна медіація: ефективне вирішення конфліктів у закладах освіти»

Особливості прояву конфліктної поведінки дітей підліткового віку. Допомога батькам і педагогам у формуванні навичок самоконтролю у підлітків.

Яровенко А. А.

20.12.2018

2.1.

Групова діагностика професійних інтересів, нахилів, здібностей старшокласників (9-11кл.)

а)«Карта інтересів», ДДО Є.А.Клімова; б)методика виявлення «Комунікативних і організаторських здібностей» (КОС-2, КОС -1),

в) вибір професії (тест Я. Голланда),

г)анкета інтересів.

ЗОШ

I-II

тиждень

2.2.

Проведення тренінгового заняття:

«Моя професія – мій вибір» 8-11 кл.

ЗОШ

III

тиждень

2.3.

Індивідуальні консультації старшокласникам за результатами профорієнтаційної діагностики

ЗОШ

III – IV

тиждень

2.4.

Година психолога до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДОМ для учнів 10-11-х класів

ЗОШ

ІІ тиждень

2.5.

Презентація ШСРК учням школи (5-11 класів)

ЗОШ

I

тиждень

2.6.

Анкетування учнів та відбір до ШСРК

Інтерв’ю з кандидатами

ЗОШ

Протягом місяця

3.1.

Тренінг для вчителів «Підвищення психологічної культури»

ЗОШ

IV

тиждень

3.2.

Індивідуальне консультування педагогів (на запит)

ЗОШ

Протягом місяця

4.1.

Індивідуальне консультування батьків

ЗОШ

Протягом місяця

4.2.

Круглий стіл з батьками учнів 6-8 класів

«Суїцид серед підлітків»

ЗОШ

III

тиждень

Січень

1.1.

Студія психологічного розвитку «Інсайт»

Розвиток творчого потенціалу педагога як запорука креативності вихованців

Мороз О. В.

 

17.01.2019

 

1.2.

Семінар-практикум «Вплив соціальних мереж на становлення особистості дитини»

 

Суха Г. В.

 

24.01.2019

 

1.3.

Тренінг

Ефективність використання ННС у роботі з психологічною травмою

 

Лисенко О. А.

 

31.01.2019

 

2.1.

Психологічне дослідження схильності до суїцидальної поведінки учнів (6-9 кл.)

ЗОШ

III

тиждень

2.2.

Тренінг «Бути здоровим – модно !» (профілактика шкідливих звичок та пропаганда здорового способу життя) 4-5 кл.

ЗОШ

ІІІ- ІV тиждень

2.3.

Тренінгове заняття «Життя – найвища цінність» (профілактика суїцидальних намірів) 6-9 кл.

ЗОШ

Протягом місяця

2.4.

Тренінгові заняття за програмою

«СТОП- Булінг»

орієнтована на профілактику насилля в шкільному середовищі

(5-7 кл.)

ЗОШ

Протягом

місяця

3.1.

Тренінг для вчителів:

«Збереження психоемоційного здоровя вчителя»

(профілактика емоційного вигорання)

ЗОШ

IV

тиждень

4.1.

Консультації батькам учнів, що знаходяться на індивідуальній формі навчання

ЗОШ

Протягом місяця

Лютий

1.1.

Постійно діючий майстер-клас «Метафора як інструмент роботи практичного психолога»

Діагностичні можливості казки

Психолог-майстер Бутмарчук С.В.

21.02.2019

1.2.

Студія психологічного розвитку «Інсайт»

Використання ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку: розвиток слухової, тактильної та фотографічної пам’яті.

Вербенець С. В.

 

28.02.2019

 

2.1.

Тренінгові заняття з учнями 8-9 класів

«Протидія торгівлі людьми»

ЗОШ

ІІ-ІІІ тиждень

2.2.

Соціально-психологічний тренінг «Рецепт успіху»

(профілактика стресів перед ДПА та ЗНО) 9-11 кл.

ЗОШ

ІV

тиждень

2.3.

Тренінг з підготовки медіаторів ШСРК

ЗОШ

ІІІ-ІV тиждень

3.1.

Індивідуальні бесіди для класних керівників випускних класів щодо допомоги дітям у підготовці до ДПА та ЗНО

ЗОШ

І-ІІ

тиждень

3.2.

Просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «Профілактика стресових розладів у педагогів»

ЗОШ

IV

тиждень

4.1.

Лекція для батьків середніх та старших класів «Комп'ютерна та інтернет- залежність як актуальні проблеми сучасності»

ЗОШ

Протягом місяця

4.2.

Участь у батьківських зборах (на запит)

ЗОШ

Протягом місяця

 

Березень

1.1.

Кінотренінг. Використання психологічних методик під час сеансів кінотерапії та кінотренінгу.

Бутмарчук С. В.

21.03.2019

2.1.

Діагностика міжособистісних стосунків школяра (за Рене Жилем) 4-5 кл.

ЗОШ

ІІ

тиждень

2.2.

Тренінгові заняття з учнями 6-8-х класів з метою зниження рівня агресивності та засвоєння методів безконфліктного спілкування

ЗОШ

ІІ-ІІІ тиждень

2.3.

Години психолога для учнів 5-7-х класів на тему «Безпека в Інтернеті»

ЗОШ

Протягом місяця

2.4.

Тренінгове заняття для розвитку креативності «У світі фантазії» 5-7 кл.

ЗОШ

Протягом місяця

3.1.

Тренінг для вчителів

«Творче подолання конфліктів»

ЗОШ

IV

тиждень

4.1.

Засідання круглого столу для батьків «Допомога дорослих у розвитку дитини» (4-7 кл.)

ЗОШ

IV

тиждень

4.2.

Психологічне консультування батьків:

«Як виховувати без покарань»

ЗОШ

Протягом місяця

Квітень

1.1.

Постійно діючий семінар-практикум для молодих спеціалістів

Профілактика професійного вигорання психолога

Керівник:

Лисенко О.А.

4.04.2019

1.2.

Тренінг

Створення позитивного психологічного клімату у інклюзивному класі

Лазаренко Л. В.

 

11.04.2019

 

1.3.

Майстер-клас

Техніки ландшафтної арттерапії як ресурс для досягнення цілісності та професійної самоідентифікації педагога

Бедренко В. П.

18.04.2019

 

1.4.

Студія психологічного розвитку «Інсайт»

Графологічний метод психодіагностики особистості

Підгурська С. Я.

25.04.2019

2.1.

Групове консультування учнів 9-х та 11-х класів з метою подолання тривожності та невпевненості перед іспитами

ЗОШ

Протягом місяця

2.2.

Індивідуальні консультації учням з високим рівнем тривожності.

ЗОШ

ІІ-ІІІ тиждень

2.3.

Проведення тренінгу спілкування «У колі друзів», «Ми дружній клас» 5-7 кл.

ЗОШ

І-ІІ тиждень

2.4.

Година психолога «Хочу бути щасливою людиною», 7-8 кл.

ЗОШ

ІІІ-ІV тиждень

2.5.

Інформаційно-просвітницьке заняття з елементами тренінгу «Знай свої права та обов'язки» (початкові класи)

ЗОШ

ІІ-ІІІ тиждень

3.1.

Консультування класних керівників випускних класів ( на запит)

ЗОШ

І-ІІ тиждень

4.1.

Засідання круглого столу з батьками учнів початкових класів «Згубний вплив комп'ютера на психіку дитини»

ЗОШ

ІV тиждень

4.2.

Індивідуальні консультації з батьками майбутніх першокласників

ЗОШ

Протягом року

Травень

1.1.

Засідання круглого столу

«Аналіз діяльності психологічної служби системи освіти міста у 2018-2019 н. р.»

Лисенко О.А.

 

1.2.

Аналіз проведеної за рік роботи, написання звітів

ЗОШ

Протягом місяця

2.1.

Релаксаційний тренінг для старшокласників «Я вмію керувати своїми емоціями»

ЗОШ

Протягом місяця

2.2.

Психологічне вивчення учнів «Готовність до навчання в школі II ступеня»

(групова діагностика учнів 4-х класів)

ЗОШ

І-II

тиждень

3.1.

Індивідуальні консультації педагогів (на запит)

ЗОШ

Протягом місяця

4.1.

Батьківські збори для батьків майбутніх першокласників «Психологічна готовність дитини до школи – запорука успішного навчання і психологічного здоров’я учня».

ЗОШ

Протягом місяця

Червень

1.1.

Планування роботи на 2019-2020 навчальний рік

ЗОШ

І-ІІ тиждень

1.2.

Підбір розвивальних, корекційно-відновлювальних, тренінгових занять на наступний навчальний рік

ЗОШ

Протягом місяця

2.1.

Заняття з учнями у таборі «Веселка»

(за окремим планом)

ЗОШ

I-III

тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписатися на